سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلهاى مردان رمنده است ، هر که آن را به خود خو داد ، روى بدو نهاد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :6
کل بازدید :55120
تعداد کل یاداشته ها : 124
103/2/8
11:14 ع

دریای مهر....

دلم چونان سنگریزه های داغ ساحل

تشنه بوسه از لبهای توست

دریای مهر....

در قلب لغزان من

با موج گیسوانت

نقش مرواریدی را رقم زن

از جنس تن عشق

من برهنگی آغوشت را زیباترین

پوشش گزیدم

در سرمای بی مهربانی زیستن

 در این زمین خالی از یک گل سرخ

دریای مهر....

بگذار گناهم آغوش تو باشد

تا حسرت یک نفس زندگی

لحظه وداعم نباشد

با چرخش زمین

دریای مهر...

میدانی اضطراب دستانم در

حضور تو غرق آرامش است

و پریشانیم

 در موج پریشان گیسوانت

همبستر با رخوت رویایی دلنشین

دریای مهر...

الهام شو در این کویر

خشک آسمان دلها

بر من ببار..بر من ببار

من ار این پوسیدگی در

یکنواختی روز و شب

 گریزانم

من از این مردن به نام زندگانی

 گریزانم

آتشفشان نفسهایت را میخواهم

تا دشت دلم

بلرزد در هوای تو

بلیط هواپیما لار به مسقط